Vilodag!

Eftersom att regnet verkligen har envisats idag så blev det en vilodag för Tösen.
Men inte klagar vi för det! Regnet behöver vi verkligen, annars blir det inget bete alls till hästarna.
Hagarna börjar se ganska så magra ut nu så lite regn och ny kraft är mer än uppskattat.
Helst av allt skulle jag nog önska en rejäl åskskur nu för det är så kvavt och libbigt och äckligt i luften nu.
Vi behöver lite åska som rensar upp så vi får behaglig luft igen!
 
Nu hoppas vi på uppehåll imorgon så att vi kan ha en trevlig ridtur och slippa bli dyngsura.
Skulle det regna får vi väl försöka lägga passet medans det regnar lite mindre.
Imorgon är det i alla fall tänkt att det ska bli ett skrittpass på 45 minuter nere på "ridanan", så vi får hoppas på att vildsvinen har hittat ett annat trevligt ställe att hålla till på.
De var där nere igår kväll igen nämligen, hundarna här hemma var måttligt glada så sambon fick traska ut i mörkret och kolla vad det var frågan om.
 
Ska sätta mig och planera upp träningen ordentligt för denna veckan och sedan ska jag dessutom se om jag kan pilla lite med designen här på bloggen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

-Rebeccas Ridtravare

Om mig och min ridtravare Persos Seagal. Vår vardag, träning, tips mm.

RSS 2.0