Regn, regn och mera regn!

Regnet öser verkligen ner här.
Ja jag vet att jag ville ha regn för att gräset i hagarna skulle växa, men nu räcker det nog.
Enligt väderprognoserna ska det dock regna fram till i kväll.
Så nu är frågan hur jag ska få Tösen torr innan ridning. Eftersom jag inte har något strö till boxen hemma just nu så vill jag ju inte gärna ställa in henne heller.
Men rida måste jag, annars får hon stå för många dagar. Det positiva är att det inte ska bli någon åska i alla fall.
 
Jag får klura nu under dagen på hur jag ska få henne torr på kortast tid innan träningspasset!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

-Rebeccas Ridtravare

Om mig och min ridtravare Persos Seagal. Vår vardag, träning, tips mm.

RSS 2.0