Träningspass 2013-07-28

Körde ett pass på ca 15 minuter med markhantering á la Rebeccas NH-tänk.
Vi valde att nöja oss med lite ledövningar och att gå på pressening.
Gick över förväntan och presseningen gick hur bra som helst trots att Tösen var väldigt skeptisk mot den först och inte alls tyckte att det var någon bra idé att gå på den.
Men det krävdes inte mycket för att övertala henne att lita på mig.
Hon är så duktig min lilla fis!
 
Är jättenöjd med träningspasset och nästa markhanteringstillfälle så går vi ett steg längre och tar nästa sak.
 
                                               På väg upp på presseningen.
 
                                                                 Står på presseningen.
 
                                                        På väg av presseningen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

-Rebeccas Ridtravare

Om mig och min ridtravare Persos Seagal. Vår vardag, träning, tips mm.

RSS 2.0