Ibland blir det inte alltid som planerat

Blev ingen träning för Seagal idag.
Istället började jag och Nathalie att måla nere i stallet och eftersom vi tyckte att det var så roligt så har vi lagt nästan hela dagen på det.
Och fint blir det!!
Stora delar av boxarna var helt omålade men nu har de fått färg på sig.
Har dock inte tagit någon bild ännu på det hela men det ska fixas tills imorgon.
 
Dessutom var vi nere på åkern och tog in en del hö på förmiddagen. Varmt och jobbigt men det måste ju göras innan det blir förstört.
 
Imorgon har vi dock tänkt att träna som planerat.
Det blir en liten uteritt i skritt på ca 30 minuter. Ska blir mysigt!
Dock skulle det troligtvis blir åska och regn imorgon men vi får hoppas på att det är uppehåll medans vi rider i alla fall.
 
Nu kallar sängen på mig för jag är helt slut efter allt målande!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

-Rebeccas Ridtravare

Om mig och min ridtravare Persos Seagal. Vår vardag, träning, tips mm.

RSS 2.0